Loonadministratie

loonadministratie
Indien u personeel in loondienst heeft of zelf als directeur werkzaam bent in uw besloten vennootschap, dan is het noodzakelijk om hier een loonadministratie voor op te zetten.
Ons kantoor doet dit niet zelf, maar werkt hiervoor samen met twee gespecialiseerde kantoren.
Het eerste kantoor verricht specifiek de loonadministraties van klanten in de bouwsector, het tweede kantoor verricht de loonadministraties van alle overige sectoren.
Voor u wijzigt er niks.
U levert bij ons de gegevens aan en wij zijn voor u de contactpersoon bij vragen.
Ook de aanlevering van de loongegevens naar u toe verloopt via ons kantoor.

Maandelijks ontvangt u van ons de loonstroken en de opgave voor de loonbelasting.
Verder worden er ook zaken geregeld zoals mogelijke pensioenen voor de personeelsleden en eventuele aanleveringen aan van belang zijnde instanties.
Bent u van plan om wellicht iemand in dienst te nemen, dan kunnen wij voor u een proforma berekening maken wat de loonkosten voor dit personeelslid zullen zijn.

U kunt contact opnemen met Saskia van Iersel-Adams (013-5343668 of Saskia@sviaa.nl) voor het opzetten van de loonadministratie of mogelijke vragen hieromtrent.